Начало » Технологии » Huawei започва настъпление на РС пазара

Huawei започва настъпление на РС пазара

Matebook DКомпанията обяви три мобилни системи, насочени към потребителите от премиум сегмента.

Китайският технологичен гигант Huawei крои планове за експанзия на световния РС пазар. На конференция в Берлин компанията показа три нови компютъра – класически ноутбук, хибирд таблет-ноутбук и ултрабук.
Matebook X, новият ултрабук на Huawei, работи с пасивно охлаждане, т.е. няма вентилатор. Моделът има 13-инчов екран с резолюция 2160×1440 пиксела, защитен от влага с Gorilla Glass, и скенер на пръстови отпечатъци, вграден в бутона за включване. Ултрабукът разчита на процесор Core i5 или Core i7, графика Intel HD Graphics 620 и до 8GB оперативна памет. Цената на устройството варира от 1500 до 1900 долара.
Хибридът Matebook E представлява таблет с клавиатура, оборудван с процесор Intel Core i5-7Y54 или m3-7Y30, графика Intel HD Graphics 615, до 8GB оперативна памет и SSD с капацитет до 512GB. Моделът ще се продава на цени от 999 до 1299 евро.
Класическият ноутбук Matebook D предоставя 15,6-инчов екран и стъпва на процесор Intel Core i7 или i5 от седмо поколение, допълнен от видеокарта Nvidia GeForce 940 MX Graphics с 2GB памет. Цената на ноутбука варира от 799 до 999 евро.
Всички модели от новата линия работят под управление на Windows 10 и включват софтуер за автоматизация на предаването на данни между компютъра и смартфони с бранда Huawei.

Китайският производител ще търси място в премиум сегмента на РС пазара, където ще конкурира играчи, които контролират 50% от продажбите, коментира Ройтерс. Предполага се, че Huawei може да се възползва от намаляващия дял на епълските Mac компютри.
По данни на Gartner, продажбите на РС в света са намалели с 8,3% през 2015 г. и с 3,7% през миналата година. Анализаторите очакват спадът да приключи тази година, а към 2020 г. пазарът да се консолидира.

В момента Huawei а третият по големина производител на смартфони в света след Samsung и Apple и един от водещите производители на оборудване за телеком оператори. На РС пазара компанията няма позиции, но крои дългосрочни планове.
Първоначално Huawei ще атакува премиум сегмента на индивидуалните потребители. Потребителските модели от новата линия ще излязат на пазара в началото на юни т.г. в 12 страни от Европа, Северна Америка, Азия и Близкия изток. На по-късен етап се очаква компанията да навлезе и в корпоративния сегмент.
Източник:technews

Твоят коментар

Напиши отговор

Your email address will not be published.

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE