Преодолейте умората с тези 6 енергизиращи хранителни добавки

Останете в топ форма през целия ден и извлечете максимума от тренировката си!

9
хранителни добавки за енергия

Всички ние понякога се нуждаем от малко допълнителна енергия. Има моменти, когато чувствате, че ни трябва просто лек тласък, за да завършите успешно последното повторение, и има моменти, когато чувствате сякаш ви трябва кран, за да ви завърти в леглото. Следните хранителни добавки ще ви помогнат да получите правилната доза енергия, когато имате най-голяма нужда от нея. Винаги четете внимателно инструкциите за дозиране и започнете с минималната доза. След това можете да увеличите дозите, ако е необходимо. Всички добавки може да намерите на 4Fitness Shop.

Екстракт от зелено кафе

За какво е подходящо? Ако сте уморени не само физически, но и психически, ако чувствате, че мозъкът ви не „мели“ и не можете да се концентрирате.

Как работи? Тази добавка е направена от неузрели цели кафеени зърна, които стимулират функционирането на мозъка и нервната система. Богато на антиоксиданти, детоксикира, засилва метаболизма на мазнините и зарежда ефективно! Подобрява храносмилането и помага за поддържане на нивата на кръвната захар.

Малинови кетони

За какво са подходящи? Те ви презареждат, дори когато трябва да обърнете голямо внимание на калориите си така или иначе!

Как работят? Малиновите кетони помагат на диетата на тялото ви, тъй като изчерпват мастните резерви за енергия, когато са в недостиг, предотвратявайки разграждането на мускулната тъкан и ускорявайки метаболитните процеси.

BCAA аминокиселини

За какво са подходящи? Те значително подобряват производителността и ускоряват регенерацията.

Как работят? BCAA е най-важната есенциална аминокиселина, защото тялото ни не е в състояние да я произвежда. Тя предпазва мускулите ви от катаболизъм, причинен от интензивни упражнения или стрес, засилва синтеза на протеини, ускорява регенерацията, енергизира мускулите, увеличава мускулната ви маса и сила. BCAA съдържат левцин, изолевцин и валин. От тях левцинът стимулира синтеза на мускулни протеини, засилва регенерацията и предпазва мускулната тъкан от катаболизъм.

Изолевцинът има стимулиращ ефект върху заздравяването на увредените тъкани и ускорява регенерацията. Валинът е незаменима аминокиселина, която помага на тялото да поддържа правилен азотен баланс. Особено ефективна комбинация, консумирана непосредствено преди и след тренировка. Тя ускорява доставката на креатин, глюкоза и други важни хранителни вещества до мускулните клетки, което означава, че доставя гориво на крайния потребител.

Когато се приемат след тренировка, BCAA намаляват производството на хормон на стреса, наречен кортизол, който е една от причините за изтощение.

Креатин

За какво е подходящ? Помага да не се „изложите“ и на най-бруталните тренировки!

Как работи? Креатинът е важен играч в цикъла на аденозин трифосфат (АТФ), осигурявайки незабавно снабдяване с енергия. Колкото повече креатин присъства в тялото ви по време на тренировка, толкова повече енергия може да произведе тялото ви, което означава, толкова повече повторения ще можете да изпълнявате.

Екстракт от зелен чай

За какво е подходящ? Помага за преодоляване на ранната следобедна умора.

Как работи? Екстрактът от зелен чай съдържа висока концентрация на т.нар катехини, които активират невротрансмитери в мозъка, наречени норадреналин. Той също така съдържа аминокиселина, наречена теанин, която е отлична добавка за следобеда, защото помага на мозъка ви да функционира, без да го пресилва твърде много.

Аргинин

За какво е подходящ? Зарежда с енергия по време на тренировка.

Как работи? Аминокиселината, наречена аргинин, се превръща в тялото в азотен оксид, който има съдоразширяващ ефект, което означава, че подобрява доставката на хранителни вещества и кислород към мускулите. Ще усетите разликата особено в мускулите, върху които работите, тъй като ще можете да ги накарате да работят по-усилено поради увеличеното снабдяване с хранителни вещества.