8 тенденции в създаването на онлайн магазини през 2022 г

Най-новите тенденции в развитието на онлайн магазин, които трябва да имате предвид през 2022 г.

30
изработка на онлайн магазин - sunny7eood

 Допълнена реалност

Технологията за допълнена реалност (известна още като AR) стана масова, като беше възприета както от рекламодателите, така и от онлайн бизнеса. Използването на допълнена реалност във вашия онлайн магазин ще осигури на потребителите ви ангажиращо изживяване и ще подобри взаимодействието в реално време.

Гласово търсене „Здравей Алис!

Как да стигнете до най-доброто кафене в центъра на града. В днешните ежедневни задачи все повече хора започват да разчитат на интелигентни гласови асистенти. Ето защо има смисъл да използвате такова гласово решение във вашата електронна търговия. Гласовото търсене бързо променя играта на пазара за електронна търговия и изграждането на приложение или уебсайт за онлайн магазин, който поддържа гласово търсене, може да ускори изживяването при пазаруване. Гласовото търсене може също да донесе допълнителен трафик към вашия сайт, ако е правилно оптимизиран.

Кръстосани продажби с изкуствен интелект

За тези, които не знаят, кръстосаните продажби са, когато продавате на клиент страничен продукт заедно с такъв, който клиентът вече е планирал да закупи. Да приемем, че отивате в онлайн магазин като Amazon, за да купите лаптоп за игри. Онлайн магазинът също ще ви препоръча да закупите охладителна подложка за лаптоп, геймпад и калъф за носене. Това е кръстосана продажба. В наши дни изкуственият интелект (AI) и машинното обучение са добри в прогнозирането на навиците за пазаруване въз основа на разглеждането на тяхната история на пазаруване. Активирането на мощен двигател за препоръки с функции за машинно обучение може да ви помогне да продавате повече продукти във вашия онлайн магазин.

Чатбот

Чатботите в миналото бяха просто добри блъфове без особено предимство. Но днес те са незаменими инструменти. Те могат да ви помогнат да спестите много пари за обслужване на клиенти и ангажираност в дългосрочен план. Интеграцията на чатбот ще позволи на вашия екип за обслужване на клиенти да работи 24/7. Също така ще можете да получавате полезна информация за вашата бизнес стратегия за електронна търговия, свързана със запитвания, проблеми и продукти, споменати в разговорите с чатбот.

Висококачествени видеоклипове

Не само новите, но и някои стари тенденции в електронната търговия също ще продължат да работят през 2022 г. Едно от тях е да хоствате висококачествени видеоклипове във вашия онлайн магазин. Според статистиката 72% от хората предпочитат да гледат видео, за да научат за онлайн продукт или услуга, вместо да четат дълго описание. С други думи, добавянето на висококачествени видеоклипове към вашия онлайн магазин може значително да подобри ефективността на вашия бизнес. Добавете различни видове видеоклипове – продукти в близък план, прегледи, уроци или съобщение от главния изпълнителен директор – за да покажете ефективно продуктите си и да обясните техните предимства, отличителни характеристики и екипа зад тях.

Плащания с едно кликване

Хенри Модслай, английски пионер психиатър, веднъж каза: „Избягвайте сложността, поддържайте всичко възможно най-просто“. Следващата тенденция в електронната търговия е свързана с този цитат. Плащанията с едно щракване по света ще станат по-чести и ще привличат интерес от онлайн магазините. Плащането с един клик при всяка покупка спестява на клиентите ви проблемите при повторното въвеждане на данните за тяхната кредитна/дебитна карта. Това също така ще увеличи реализациите и ще намали степента на отпадане.

Мобилна търговия

Като се има предвид стремителното нарастване на използването на смартфони, не е изненада, че m-commerce ще доминира през 2022 г. Според последното проучване продажбите на мобилна търговия представляват 54% от общите продажби. Очаква се до края на 2022 г. този процент да нарасне още повече. Помолете своя разработчик да създаде мобилно решение за електронна търговия за вашия бизнес. Добавете функции като push известия, за да уведомите клиентите си за промоции, за да ги насърчите да пазаруват повече.

Технология за разпознаване на изображения

Това е друга тенденция в електронната търговия, която ще ви помогне да увеличите крайния резултат през 2022 г. Онлайн магазините и мобилните приложения с вградени скенери помагат на хората да заснемат, съпоставят и разпознават изображения на едни и същи или подобни продукти, налични за продажба. Технологията за разпознаване на изображения ще помогне на потребителите ви да намерят продукти чрез визуално търсене. Не е изненадващо, че добавянето на такава функция към вашия онлайн магазин ще направи пазаруването по-забавно и по-лесно. По-горе са най-добрите тенденции в електронната търговия през 2022 г. Добавянето на правилните функции към вашия онлайн магазин или мобилно приложение може да промени начина по който бизнеса ви достига до клиентите и генерира продажби. Ако обмисляте да надстроите уебсайта или приложението си за електронна търговия, помислете за гореспоменатите тенденции.